Siitä onkin näemmä aikaa kun viimeksi olen täällä ollut. Melkein olen unohtanut tämän vuodatuksen kokonaan. Mutta nyt vois vaikka päivittää kuulumisiamme.

Aika lailla meillä menee samanlaisesti kuin ennekin, töissä ollaan ja poika käy koulua.
Mies ravaa firmansa asioiden perässä, ja mä koetan niska limassa selvitä siellä ISS:llä sen firman hommissa.

Tosin mä kävin 14..11.07 Raision kaupungilla työhaastattelussa, siistijän paikkaa varten. Paikka ois kokopäiväinen joten palkkakin ois parempi kuin se mitä nyt saan 4 h osa-aikaisesta työstä.

Tosin tästä päivästä aina perjantaihin asti mä olen sairaslomalla, mulla on alaselässä kuulemma paha lihasvenähtymä. Jollei mun olo parane perjantaiksi tulee mun käydä Pulssissa lannerangan rötgenissä, sillä varmistetaan ettei mulla ole mitään "rikki" tuolla alaselässä. Kipu on meinaan aika kamala, kävely sattuu, istuminen sattuu ,joten yöllä tarttee nukkuakin vatsallaan, sillä selällään en voi olla, sen todisti jo työpaikkalekuri kun mun jalkojani nosteli ilmaan ja koetti niiden liikeratoja. :( Lääkkeeksi se määräs Panacodia ja Mobilatia siveltäväksi tuonne alaselkään.
Toivottavasti tää kipu häipyisi pian, sillä tää kipu on ihan KA-MA-LAA!!!!!!!!!!!!!!!!! :( Kuhan yöstä selviäisin ilman sen kummempia valvomisia!

Nyt menen juomaan kupin kahvia ja sitten sohvalle kyljelleen maate ja katsomaan Frendejä Subbarilta!!

-satu-


 
1090777.jpg
Ja jottei koko juttu ois negatiivinen tähän loppuun hellyyttävä kuva kisunpennuista ( eivät ole omia)