Juuh viime yönä sitten satoi näillekin leveysasteille ensi kerran kunnolla lunta, enempi kuin 1 cm. Musta tää lumi sais nyt olla tässä, ei tartteis sataa yhtään enempää. Mä EN ole lainkaan talvi-ihminen, en voi sietää lunta, pakkasta enkä liukkautta. Mä vihaan talvea miksei aina vois olla kesä. Kesällä on lämmintä ja aurinkoista. Mä kestän kyllä kesällä kärpäset ja muut "pimpiäiset" eli ötökätkin.Nyt kun on TAAS talvi niin mulle iskee masis, mä en jaksa tehdä mitään, en tykkää olla ulkona kun siellä jäätyy pystyyn....ja liukkaalla kelillä mun pitää olla extravarovainen, kun mulla on lääkärin diagnoosin mukaan "löysä nilkka" ja se taas meinaa sitten sitä, et jos kaadun ja loukkaan nilkkani se on 95 %:lla murteella taikka nyrjähtänyt. Ja kaiken tämän lisäksi mulla on jaloissa huono ääreisverenkierto niin koko ajan saa olla villasukat jaloissa, joo-o jopa nukkuessa..... :(
Hittolainen tätä talvea ja sen mukaan tuomia lieveilmiöitä, hitto että mä olen ärsyyntynyt tähän kaikkeen......
Ja jottei TOTUUS unohtuisi laitan tähän loppuun "todisteen" mun ärtyneisyyteni syystä, Kuva on meidän talomme etupihan puolelta, kuvattuna noin 1½ tuntia sitten.... :(   Hyi yöks!

-satu-

1093911.jpg