Niin enpä ole täällä vähään aikaan käynytkään,mutta nyt yks kaks muistin taas tämän paikan ja ajattelin kirjoitella viimeisimpiä kuulumisiani myös tänne.

Viihdyn kyllä enemmän tuolla netlogin puolella ja sinne tulee herkemmin kirjoitettua asioista joita mun elämässä tapahtuu ja "käy"

Mutta kuten otsakkeessa jo lukee, että loma ajatuksia, niin todellakin olen nyt jo 2 viikkoa ollut lomalla ja nauttinut jouten olosta.
Mitään sen suurempia suunnitelmia mulla ei edes ollut suunniteltuna ennen lomaa, joita nyt sitten tarttis tehdä....koska yleensä mun suunnitelmat eivät pidä(päde sitten kun ollaan lomalla.... :)
Joten olen vaan ollut ja ottanut iisisti löhöilemällä ja nauttimalla joutenolosta kaikin mahdollisin keinoin.

Tosin ihan jouten en tietenkään voi olla, onhan mulla kotityöt ja lemmikit jotka vaativat oman osansa joka päivä mun huomiostani. Kissaa nyt ei tartte silleen erityisemmin "hoitaa" kunhan annan sille ruokaa ja vettä juomaksi ja päästän ovesta ulos kun neiti tahtoo lähteä seikkailuilleen tuonne avaraan maailmaan....
mutta koira tarttee pissi- ja -kakkalenkkinsä , ruokansa ja juomansa vähän suuremmassa mittakaavassa,kuin tuo kissa.

Mutta kunhan kotityöt ja elämiet on "hoidettu" niin sitten voin ottaa ja olla vaan. Nauttia auringonpaisteesta ja kahvikupposesta ulkona terassillamme....tosin tänään ollaan pysytty visusti sisällä kun tuolla ulkona on sadellut harva se hetki kuin "esterin pyllystä" :( Ja muutaman kerran se on ukkostakin koettanut "saada kasaan", mutta kahteen laimeaan jyrähdykseen se on vaan jäänyt ( ainakin toistaiseksi siis).....

Kuhan ei vaan kunnolla ukkostamaan ala, sitten mulle iskee maailman pahin pelkotila niskaan ja olen kiskomassa kaikkia mahdollisia johtoja irti seinästä ekan jyrinän kuultuani, muu perheeni katsoo mua aina ukkosilla kieroon ja kuin "hoomoilasena",mutta minkä minä pelolleni voin, kun pienenä on nähnyt miten salama löi puun keskeltä kahtia ja muutama vuosi tuosta näin miten salama sytytti vanhan hylätyn ladon palamaan kirkkain liekein.....niin ihmekös tuo on jos ukkosta pelkään..... sen mahtia ei parane aliarvioida se on luonnonilmiö jonka voima on ihan arvaamaton ja joskus tuohoisakin. :(

Mutta jottei tämä kirjoitus nyt olis ihan "huuhaata ja pelkotiloja täysi" voisin laittaa muutaman kesäisen kuvan tähän loppuun.....

1641863.jpg
Kuvassa poikani Jere poseeraa hyvästä todistuksesta saamillaan rahoilla ostamansa uuden lippalakin "isojen poikein lätsän"( pojan omia sanoja lainatakseni)kanssa

1641864.jpg
Kuvassa poika on mökillämme Kustavissa pihalla riippukeinussa istumassa. (Kuvan taustasta sen verran, että meidän puolta mökistä ollaan tässä kuvaushetkellä siivoamassa, siksi taustalla on peittoja ja mattoja)

1641865.jpg
Poika tulossa mökkiin sisälle ja minä yllätin pojan kameran kanssa.... :)

1641866.jpg
Meidän "karvainen mussukakin" oli tietysti mökkireissulla mukana. ja tässä neiti poseeraa mökin pihalla noin 5 minuuttia ennen uimareissuaan.... Neiti kävi uimassa ties kuinka monta kertaa tuon mökkireissun aikana. Neiti on varsinainen vesipeto!!

1641868.jpg
Ja uinnin jälkeen onkin hyvä mennä nukkumaan.... Neiti kuorsasi kuvanotto hetkellä todella kuuluvasti; olikohan monet uintireissut väsyttäneet neitosen ihan kokonaan....?